Giving Tuesday Események – Pályázat

Felhívás civil szervezetek számára – Pályázz év végi adománygyűjtő eseményeddel a Giving Tuesday programba, és nyerj kommunikációs támogatást!

ÉV VÉGI ADOMÁNYGYŰJTŐ ESEMÉNYEKET KERESÜNK, AMELYEKET A GIVING TUESDAY PROGRAM KERETÉBEN KOMMUNIKÁCIÓVAL TÁMOGATHATUNK!

Mi a Giving Tuesday?

Az #AdakozóKedd – nemzetközi nevén #GivingTuesday – egy világszerte elterjedt mozgalom, amelynek célja, hogy legyen egy nap, amikor minden az adományozásról, a jótékony cselekedetekről és ezek ünnepléséről szól.
A kezdeményezés a Black Friday és a Cyber Monday vásárlási lázának ellensúlyozására jött létre, hogy emlékeztessen: az egymásra figyelés, a segítségnyújtás és a közösségi összefogás legalább ilyen fontos.

A NIOK Alapítvány, a Giving Tuesday értékeit képviselve, idén is kampányt indít azért, hogy a jótékony cselekedetek minél több emberhez eljussanak.

RÉSZLETEK – GIVING TUESDAY 2025

2025-ben nemcsak december 2-án, az Adományozás Napján, hanem novemberen és decemberen átívelően az adományozásra és a közösségi szerepvállalásra irányítjuk a figyelmet.

Hogyan vehetsz részt?

Szervezz közösségi programot, vagy pályázz az amúgy is tervezett eseményeddel, és vegyél részt a közös kommunikációs kampányban!

Pályázati határidő:  2025 november 19.

Ha a szervezeted 2025. november 24. és december 14. között olyan offline eseményt szervez, amely az adománygyűjtéshez, a Giving Tuesday kampányhoz vagy az év végi jótékonykodáshoz kapcsolódik, akkor az Adjukössze most kommunikációs támogatást kínál számotokra.

Segítünk, hogy minél több emberhez eljusson az eseményetek híre! 

A támogatást pályázat keretében lehet megpályázni.

Pályázok

Milyen támogatást nyújtunk?

Amennyiben az eseményetek vagy adománygyűjtő akciótok a Giving Tuesday időszakában van, az Adjukössze csapata kommunikációs és kreatív támogatást biztosít számotokra az alábbiak szerint:

Kreatív és kommunikációs anyagok

  1. Szerkeszthető Canva-sablonokat biztosítunk, amelyeket testre szabhattok és szabadon felhasználhattok az eseményetek népszerűsítéséhez.
  2. Előre megírt kommunikációs üzeneteket szlogeneket biztosítunk, amelyek segítenek az egységes és hatékony kommunikációban.

Láthatóság támogatása

  1. Az Adjukössze hírlevelében megjelenítjük az eseményeteket egy alkalommal.
  2. Az Adjukössze Facebook felületein legfeljebb három alkalommal megosztjuk az eseményeteket.

   Az eseményeket pályázaton (egyszerű, könnyen kitölthető) választjuk ki.

Hogyan tudtok pályázni?

A lenti űrlapot kitöltve tudtok jelentkezni a Giving Tuesday programba. A pályázatra való jelentkezéshez kérünk néhány rövid információt a szervezetetekről és az általatok tervezett eseményről.

A sikeres pályázóktól ezt várjuk

Amit a pályázat nyerteseitől várunk:

  • Az eseményen jelenjenek meg a Giving Tuesday mozgalom üzenetei és vizuális elemei. (plakát, molinó, szórólap…)
  • Kérjük, hogy az eseményről osszatok meg min 3 – 5 bejegyzést a közösségi médiában, amelyben használjátok a kapott kreatív elemeket (pl. GT logó, sablon, üzenet)
  • A kapcsolódó linkeket és posztok elérhetőségét küldjétek el számunkra az eseményt követően.

Miért érdemes tehát csatlakozni?

  • Egységes megjelenés a Giving Tuesday országos kommunikációs kampányában.
  • Kreatív, vizuális anyagok szabad felhasználása a saját kommunikációtokhoz.
  • Támogatás az Adjukössze.hu részéről az eseményetek láthatóságának növelésében.

Pályázok

Figyeljétek a NIOK és az Adjukössze.hu FB oldalát, keressétek a Giving Tuesday post-okat és osszátok őket!

https://www.facebook.com/adjukossze.hu

https://www.facebook.com/niokalapitvany

https://www.nonprofit.hu/palyazatok/Giving-Tuesday-Esemenyek—Palyazat

Scroll to Top