A Kék Pont Alapítvány munkatársat keres, azonnali kezdéssel, a ferencvárosi és a békásmegyeri ambulanciákon való feladatellátásra, asszisztens munkakörre.
Főbb feladatok:
- Kliensek fogadása, információ- és időpontadás,
- kliensadatok, rögzítése, kezelése, irattárazása,
- Napi járóbeteg-szakellátás forgalmának oep rendszerbe történő berögzítése, szükség esetén receptírás
- ambulanciák napi munkájához kapcsolódó ügyintézések (szolgáltatókkal, együttműködő partnerekkel, beszállítókkal, hatóságokkal és hivatalokkal), beszerzések (irodaszer, tisztítószer stb.),
- adminisztratív feladatok (iratkezelés, iktatás, postázás, telefonok és hivatalos címre érkező üzenetek kezelése stb.)
Amit elvárunk:
- Érettségi,
- Magas szintű számítógép használói kompetencia,
- Jó íráskészség (fogalmazás és helyesírás),
- Problémamegoldó kreativitás,
- Jó szóbeli kommunikációs készség.
Előny:
- Szociális szakirányú végzettség, vagy folyamatban lévő tanulmány,
- Idegen nyelv ismerete,
- Civil szervezetben és/vagy szociális ágazatban, illetve projektekben szerzett adminisztratív tapasztalat.
Amit kínálunk:
- Szektorra vonatkozó bértábla szerinti bérezés,
- Egy év után, kölcsönös szimpátia esetén, határozatlan idejű szerződés,
- Szakmai fejlődési lehetőség,
- Jó, inspiráló csapat,
- Jó ügy, amiért dolgozni lehet.
A jelentkezés módja:
A szakmai önéletrajzokat a info@kekpont.hu kekpontobuda@gmail.com e-mail címre várjuk! A kísérőlevélben, kérjük, írj két mondatot arról, hogyan felelsz meg az elvárások és az előnyök részekben írtaknak!
Jelentkezés: 2018. április 10-ig, kezdés: azonnal. A jelentkezőket az önéletrajzok beérkezése után folyamatosan hívjuk be, és az állást a lehető leghamarabb betöltjük.
(Forrás: www.civilhirugynokseg.hu)