Sikeres volt a Tesco karitatív kampánya

A Tesco az Ökumenikus Segélyszervezet stratégiai partnereként 2017 karácsonyán is segítette a szeretet.éhség Országos Adventi Pénzadománygyűjtést. A kezdeményezésben összesen 242 573 darab kupont vásároltak az áruházlánc vásárlói, akik így 60 643 250 forintot gyűjtöttek a Segélyszervezet javára.

A kezdeményezés célja nem csupán a rászoruló családok támogatása, hanem a figyelemfelhívás is: az év minden szakaszában fordítsunk kiemelt figyelmet a segítségnyújtásra, ne csak az ünnepi készülődés során.

Országszerte valamennyi Tesco áruház részt vett abban az adventi adománygyűjtő kampányban, amely az Ökumenikus Segélyszervezet munkáját támogatja, s ezzel segít szebbé tenni a rászoruló családok mindennapjait és karácsonyát. A Tesco vásárlói 2017. november 13. és december 31. között 250 forintos adománykuponok megvásárlásával támogathatták a kezdeményezést.

Az áruházlánc vásárlói és dolgozói az ország legnagyobb adománygyűjtő csapataként összesen 242 573 darab kuponnal járultak hozzá a segélyszervezet munkájához. A legtöbb kupon, 10 437 darab a budapesti Váci úti áruházban fogyott, de a budapesti Campona és a Pólus áruházakban is több mint 2-2 millió forintot gyűjtöttek össze.

A szeretet.éhség. Országos Adventi Pénzadománygyűjtésének története immár több mint két évtizedre tekint vissza. Az adománygyűjtő-kampányból befolyó összeg pedig évről-évre jelentősen hozzájárul ahhoz, hogy a Segélyszervezet szebbé tegye a nélkülöző családok ünnepét, sőt az adventi időszakon túl, a hétköznapokban is segíteni tudja a nehéz helyzetbe került családokat. Az Ökumenikus Segélyszervezet intézményhálózata az év minden napján azért dolgozik, hogy valódi kitörési pontokat kínáljon a szegénységből. A Tesco immár nyolcadik alkalommal vett részt a szeretet.éhség. kampányban.

(Forrás: www.civilhirugynokseg.hu)

Scroll to Top