Az Esély és Részvétel Közhasznú Egyesület- Borsod- Abaúj-Zemplén vármegyei Civil Közösségi Szolgáltató Központ online információs rendezvényt szervez, amelynek tervezett témája: A minősített elektronikus aláírásról a civil szervezetek számára. Különös tekintettel az alábbi kérdésekre:
- Mi a különbség az egyszerű, fokozott biztonságú és minősített elektronikus aláírás között?
- Milyen esetekben kötelező a minősített elektronikus aláírás a civil szervezetek számára?
- Mi az időbélyeg mikor van rá szükség?
- Hogyan tudják a szervezetek beszerezni és használni a minősített aláírást a gyakorlatban?
Az online rendezvény előadója: Dr. Kósa Ferenc, ügyvéd, a Magyar Elektronikus Aláírás Szövetség Egyesület (MELASZ) elnöke
A rendezvény időpontja és helyszíne:
2025. november 18. (kedd) 15:00 – ONLINE Zoom felületen (Bejelentkezés: 14:50-től!)
Regisztráció: https://forms.gle/J4eX5twadKfSr9T87


