A minősített elektronikus aláírásról civil szervezetek számára

Az Esély és Részvétel Közhasznú Egyesület- Borsod- Abaúj-Zemplén vármegyei Civil Közösségi Szolgáltató Központ online információs rendezvényt szervez, amelynek tervezett témája: A minősített elektronikus aláírásról a civil szervezetek számára. Különös tekintettel az alábbi kérdésekre:

  • Mi a különbség az egyszerű, fokozott biztonságú és minősített elektronikus aláírás között?
  • Milyen      esetekben       kötelező      a minősített elektronikus aláírás a civil szervezetek számára?
  • Mi az időbélyeg mikor van rá szükség?
  • Hogyan tudják a szervezetek beszerezni és használni a minősített aláírást a gyakorlatban?

Az online rendezvény előadója: Dr. Kósa Ferenc, ügyvéd, a Magyar Elektronikus Aláírás Szövetség Egyesület (MELASZ) elnöke

A rendezvény időpontja és helyszíne:

2025. november 18. (kedd) 15:00 – ONLINE Zoom felületen (Bejelentkezés: 14:50-től!)

Regisztráció: https://forms.gle/J4eX5twadKfSr9T87

Scroll to Top